اهداف استراتژیک
-
افزایش تعداد گروهکالاهای تولیدی به 2 گروه کالا تا پایان سال ۱۴۰۴
-
افزایش سهم صادرات به۱۰% تا سال ۱۴۰۴
-
رشد متوسط سالانه حاشیه سود به ميزان ۱%
-
افزایش تعداد کارخانه جات به 2 کارخانه تا سال ۱۴۰۴
-
افزایش اشتغال زایی مستقیم نیروی کار به ميزان سالانه ۱۰%
-
بومی سازی و انتقال تکنولوژی حداقل ۱ محصول در سال و افزودن آن به سبد محصولات
ماموريت
ارايه محصولات و خدمات با کيفيت و ارزش برتر با تکيه بر کارکنان باانگيزه و نوآور در کنار استفاده از تکنولوژی های روز دنیا که باعث بهبود در عرصه خدمت به صنایع ملی کشور و حضور پر رنگ تر در عرصه بين المللی و ارتقا سطح رفاه کارکنان شده؛ به گونه ای که همگان ما را با رشد پايدار، برند قابل اعتماد و تعهد به ارزش های اخلاقی و مسئوليت های اجتماعی بشناسند. از اينکه جامعه صنعتی کشور ، ما را بهعنوان شرکتی معتبر، استقبالکننده از تغيير و تحول، چابک، پويا، کارآفرين و ارزشگذار به حقوق اجتماعی میشناسد بهخود میباليم و به راه دراز باقيمانده و مسئوليتهای سنگين خود نيز واقفيم.
چشم انداز
ورود به فهرست ۱۰ شرکت برتر ایران در زمینه بومی سازی تجهیزات مورد نیاز صنایع معدنی - نفت،گاز و پتروشیمی تا سال ۱۴۰۴ با تکیه بر:
-
انتقال تکنولوژی و دانش فنی برندهای شناخته شده در سطح جهانی و بومی سازی آنها.
-
خلاقيت، نوآوری و کارآفرينی و ارايه محصولات با بالاترین کيفيت و استانداردهای روز دنیا و مناسبترين قيمت
-
توان دانشمندان و جوانان داخل کشور
-
به همراه اشتغالزایی پایا و پویا.
ارزشهای سازمانی
-
نتيجه گرايی
-
مشتريمداري
-
اشتغال آفريني پويا
-
اشاعه روحيه رهبري
-
توسعه همکاريهاي تجاري
-
ارتقاء جايگاه اجتماعي شرکت
-
يادگيري، نوآوري و بهبود مستمر
-
انعطافپذيري در انجام فعاليتها
-
توسعه و مشارکت همکاران و انجام کار گروهي
-
مسئوليتپذيري و پاسخگويي در مقابل عملکرد
-
ارتقای همافزایی مبتنی بر واقعیت با رویکرد فرآیندی (درون گروهی- شرکای تجاری)